Opel Astra G 1.7 dti
Cu acest articol deschidem sectiunea de probleme uzuale la cele mai raspandite masini si motorizari. Poate vrei sa iti cumperi un Opel Astra G 1.7 dti si vrei sa stii ce se strica cel mai des. Mai jos e lista cu problemele cele mai des intalnite in service la Iovi si costurile aferente.
La Opel Astra G cu motorizare 1.7 dti, 55kw – 75 cai putere, sunt o serie de probleme care apar la majoritatea masinilor care vin la noi in service, mai ales dupa 150 000km.
1. Baga ulei in apa si daca se merge asa cu masina se fierbe motorul
De obicei sunt doua cazuri pentru care se intampla asta:
a) din cauza radiatorului de racire ulei (termoflot)
b) din cauza ghidurilor si garniturilor de la injectoare
Costurile sunt intre 300 lei si 2500 lei in functie de cand se depisteaza si cand se remediaza problema
2. Curge senzorul de debit de pe pompa de injectie si masina pierde combustibil pe acolo
Se repara prin inlocuirea senzorului (nou costa in jur 650 lei)
3. Se defecteaza calculatorul de pe pompa de injectie
Un electronist priceput de obicei poate sa il repare si costa in jur de 100 Euro.
4. Se defecteaza alternatorul (releul si diodele)
Se demonteaza alternatorul si se schimba piesele defecte, reparatia costa in jur de 300 lei.
5. Se defecteaza destul de des rulmentii de roata si din pacate sunt cu tot cu butucul si preturile la un rulment incep de la 350 lei, in conditiilee in care la un Golf IV costa in jur de 120 lei.
6. Electromotorul se uzeaza prematur.
Pentru reparatie se inlocuiesc piesele defecte, reparatia costa in jur de 200 lei.
7. Ambreajul de pe compresorul de aer conditionat
De obicei se poate inlocui doar ambreajul, nu tot compresorul si costurile sunt in jur de 350 lei.
Se mai uzeaza si alte piese la Opel Astra G 1.7dti insa nu mai repede ca la alte modele si nu au preturi neaparat mai mari ca la alte masini din clasa lor. Problemele care tin strict de motor apar si la alte masini Opel cu aceeasi motorizare – Corsa, Combo, etc.
Tie ce altceva ti s-a stricat la Opel Astra G 1.7dti?