Warning: spl_autoload(): Unable to access model_sq_frontcontroller.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access model_sq_tools.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access environment.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access wpplugin.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access recaptcha.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access mailhide.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access wp_atom_server.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access wp_user_search.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Warning: spl_autoload(): Unable to access model_sq_traffic.class.php in /var/www/iovi.ro/blog/wp-content/plugins/mailchimp-widget/mailchimp-widget.php on line 37 Probleme uzuale Vw Passat 3C2 Motor CBAB | Blog-ul Iovi - Service Auto Cluj
passat common rail

Probleme uzuale Vw Passat 3C2 Motor CBAB

Posted on 20th February 2015 in intretinerea masinii, iovi

O masina de familie la mare cautare este Vw Passat. Chiar daca, de obicei, au pasat mașina pe la cativa proprietari precedenti, modelul Passat are un public fidel.

Originea denumirii Passat este una inedita, aceasta derivand din termenul care in limba germana inseamnă curent de aer (ger. Passatwinde / en. Trade wind). In aceeasi idee, si numele date altor modele de automobile produse in perioada de inceput a companiei aveau aceeasi inspiratie: Golf (dupa curentul de aer – Gulf Stream), Jetta (dupa curentul Jet Stream) si Scirocco (dupa vantul mediteranean Sirocco).

Probleme uzuale Vw Passat 3C2 Motor 2l diesel CBAB

Componente care am vazut ca se defecteaza des la peste 100 000 km Click here to read more.. »

comments: Closed tags: , , , , ,
sad-woman-near-broken-car-waits-assistance-her-down-road-side-44115208

Iubitul meu mă scoate din parametri

Posted on 9th February 2015 in iovi

Iubitul meu mă scoate din parametri.

Am șaisprezece ani și se așteaptă de la mine să mă comport ca la douăzeci. Eu înțeleg că suntem într-o relație de lungă durată și că nu ar trebui să mă supăr așa de tare când merge cu altele. Dar cum se așteaptă să fiu? Să mă bucur când îl văd că merge cu acea damă de companie?

El zice că nu înseamnă nimic pentru el, că e ceva pur profesional. Rațional are sens ce zice dar tot mă doare și mă simt aiurea. Îl văd cum o mângăie și îi simt al ei miros când, la sfârșit de săptămână, își amintește de mine. Click here to read more.. »

comments: Closed
sistem start stop istop

Sistem start stop nebun

Posted on 31st January 2015 in iovi

În 1934 este creat primul logo Mazda. Compania a fost redenumită în cinstea zeului Ahura Mazda, cea mai mare zeitate Zoroastriană, zeul înțelepciunii, care face legătura dintre om și natură. Noul nume era, de asemenea, în concordanță cu numele fondatorului companiei (Matsuda Jujiro).

Sistem start stop

Probabil tot ca o întrupare a înțelepciunii a fost inventat și acest sistem start stop pe care l-am întâlnit la service auto Iovi pe un Mazda 3 din 2010 cu motor de 2l benzină. Acest sistem start stop este unul bine internționat. Are sens să oprești motorul cât timp stai la stop, mai ales dacă stai zeci de secunde. Click here to read more.. »

comments: Closed
masina

Să testăm generozitatea mașiniștilor

Posted on 27th March 2014 in evenimente

Prietenul și clientul nostru Călin Vodă merge și anul aceasta în Burkina Faso, Africa. Este a patra oară  când merge.

În fiecare an au făcut o mulțime de acțiuni de înt-ajutorare acolo. Poți să vezi poze aici, aici și aici.

Anul acesta, pe lângă multe alte lucruri pe care le-au procurat deja, vor să ducă și un tester auto.

Cei de acolo le-au sugerat această variantă însă sigur că nu vor refuza alt tip.

Așa că dacă ești în lumea auto (service, distribuitor de echipamente) sau pur și simplu vrei, precum Călin, să ajuți acești oameni te rog să o faci, ia legătura cu noi. Poate îți schimbi testerul și nu mai ai nevoie de cel vechi.

 

comments: Closed tags: ,
photo

Room service auto! Ai vrea să îți ducem și să îți aducem noi mașina de la service?

Posted on 3rd March 2014 in iovi

Vrei room service auto?

Presupunem că pentru mulți dintre clienții noștri care lucrează cu normă întreagă e dificil să vină până la service să lase mașina pentur revizie sau reparații.

Ne imaginăm că poate ai prefera să faci altceva cu timpul petrecut în trafic până la noi și înapoi la service. Click here to read more.. »

comments: Closed tags: , , ,
ford focus II 1.6 tdci

Probleme uzuale Ford Focus II 1.6 tdci

Posted on 20th January 2014 in iovi

O alta masina foarte raspandita in proprietatea locuitorilor din Cluj-Napoca esta Ford Focus 2 cu motorizare de 1.6 tdci.

Este o masina cu o serie de calitati (spatioasa, confortabila) si cu o serie de defectiuni recurente.

Probleme uzuale Ford Focus II 1.6 tdci

1. Turbocompresorul
Se defecteaza de obicei intre 100 000 km si 150 000 km si costurile reparatiei sunt intre 1500 lei si 3000 lei. E o mica indiscretie constructiva a acestei masini provoaca defectarea turbocompresorului. Service-ul care face reparatia ar trebui sa stie sa rezolve acest neajuns. Click here to read more.. »

comments: Closed
termostat masina

Caldura in masina si termostatul

Posted on 17th January 2014 in iovi, operatiuni service

Iesi din casa si simti direct frigul de afara. Abia astepti sa ajungi in masina sa te incalzesti insa de multe ori masina ajunge sa iti dea caldura destul de greu. Prin acest articol o sa iti ofer cateva sfaturi legate de incalzirea mai rapida a masinii in habitaclu.

Cum functioneaza sistemul de incalzire din interiorul masinii

Motorul cu ardere interna, atat cel diesel cat si cel pe benzina, produce caldura si functioneaza cel mai bine cand este cald, in jurul a 90 grade C. Lichidul de racire este pus in miscare de pompa de apa (care de obicei este actionata de cureaua de distributie sau de cea de transmisie). Click here to read more.. »

comments: Closed tags: , , , , , ,
Opel Astra G 1.7dti

Probleme uzuale Opel Astra G 1.7dti

Posted on 15th January 2014 in car review

Opel Astra G 1.7 dti

Cu acest articol deschidem sectiunea de probleme uzuale la cele mai raspandite masini si motorizari. Poate vrei sa iti cumperi un Opel Astra G 1.7 dti si vrei sa stii ce se strica cel mai des. Mai jos e lista cu problemele cele mai des intalnite in service la Iovi si costurile aferente. Click here to read more.. »

unghi-convergenta

Reglaj directie si volanul nu sta drept

Posted on 10th January 2014 in intretinerea masinii, iovi, operatiuni service

In principiu e de preferat ca masina sa lase doar doua urme pe drum, nu patru :). E de preferat ca geometria rotilor sa fie aliniata deoarece asa masina va merge drept pe drum, va vira in siguranta si nu va uza neuniform anvelopele.

Reglajul directiei la masina e o operatiune care se face in service, nu se poate face de catre proprietarul masinii singur. E nevoie de un echipament special care masoara unghiurile de la directie si care asista mecanicul in aceasta lucrare. Acest echipament este destul de costisitor (de obicei mai mul de 10 000 Euro) si periodic sa verifica metrologic. Click here to read more.. »

centura falsa

Avertizare centura siguranta

Posted on 9th January 2014 in do it yourself, intretinerea masinii, iovi, operatiuni service

Stiu, e foarte enervant acel semnal sonor care te avertizeaza ca nu ti-ai pus centura de siguranta. Incepe sa sune discret, dupa care tot mai tare, pana intr-un final suna continuu si nu poti sa ii inchizi gura decat punandu-ti centura.

Unii oameni mai “inventivi” pacalesc acest sistem deoarece par sa aiba un fel de alergie la a conduce cu centura pusa. Am vazut mai multe versiuni de a evita acel semnal sonor. Unii lasa tot timpul centura conectata si se aseaza pus si simplu peste ea. Altii o trec prin spatele scaunului si o lasa acolo tot timpul. Click here to read more.. »

comments: Closed tags: , , , , , ,