Prieten cu șoferul
Care-i treaba cu Driverfriendly?
De fiecare data cand ma gandesc la aceasta formulare de driverfriendly imi vine sa zambesc. Mi-a venit anul trecut intr-un moment de inspiratie si sigur a aparut avand model conceptul de userfriendly din IT. Daca soft-urile si dispozitivele pot si e bine sa fie userfriendly – prietenoase cu utilizatorul, atunci un consilier de service e normal sa fie driverfriendly, adica prieten cu soferul.
Oricare ar fi nivelul cunostintelor tehnice ale unui sofer e de bun simt sa gaseasca la service-ul la care merge sa i se rezolve o problema la masina, sa gaseasca acolo o persoana in primul rand pregatita dar in acelasi timp respectoasa, prietenoasa si care e constienta ca clientul din fata lui nu e toata ziua printre masini ca si el.
Chiar daca eu am adaptat acest concept de driverfriendly imi doresc sa fie folosit de cat mai multi colegi de breasla; sa foloseasca si sa creada in ideea din spatele numelui si nu neaparat sa si-l treaca pe careta de vizita cum am facut eu.
Mai mult decat atat si colegii de trafic pot avea intre ei o atitudine driverfriendly si mai departe fiecare din noi putem fi humanfriendly si chiar si mai departe vorbim de lifefriendy. Fiecare om de langa noi, chiar daca ne e strain, poate deveni cel mai bun prieten.
felicitari pentru acest nou concept
dezmembrari auto
Felicitari pentru initiativa. Sper sa fie adoptata de cat mai multi, curand…