passat common rail

Probleme uzuale Vw Passat 3C2 Motor CBAB

Posted on 20th February 2015 in intretinerea masinii, iovi

O masina de familie la mare cautare este Vw Passat. Chiar daca, de obicei, au pasat mașina pe la cativa proprietari precedenti, modelul Passat are un public fidel.

Originea denumirii Passat este una inedita, aceasta derivand din termenul care in limba germana inseamnă curent de aer (ger. Passatwinde / en. Trade wind). In aceeasi idee, si numele date altor modele de automobile produse in perioada de inceput a companiei aveau aceeasi inspiratie: Golf (dupa curentul de aer – Gulf Stream), Jetta (dupa curentul Jet Stream) si Scirocco (dupa vantul mediteranean Sirocco).

Probleme uzuale Vw Passat 3C2 Motor 2l diesel CBAB

Componente care am vazut ca se defecteaza des la peste 100 000 km

1. Galeria de admisie

Se aprinde martorul MIL in bord si masina nu mai trage. Din pacate galeria de admisie se schimba doar cu totul. Are un motoras care actioneaza un ansamblu de clapete. Costul reparatiei este in jur la 2000 lei.

2. Supapa turbocompresorului

Din nou se aprinde MIL-ul in bord si masina nu mai trage. Supapa de pe turbocompresor este cu senzor si stie imediat cand se defecteaza. De fapt se sparge membrana vacuumatica. Din fericire se poate schimba doar supapa, nu doar toata turbina. Costul reparatiei este in jur de 1000 lei.

3. Fulie compresor AC
Daca nu iti mai merge aerul conditionat si ai peste 100 000 de km sunt mari sanse sa fulia sa fie defecta. Din fericire se poate schimba separat, nu doar cu tot compresorul. Costul inlocuirii fuliei de pe compresor este in jur de 500 lei.

4. Kit ambreaj

5. Ventilator racire
Cand pornesti aerul conditionat ar trebui sa se invarta ambele ventilatoare. Daca cel mare nu merge e o problema. E posibil sa se poata repara, dar darca nu costul inlocuirii este in jur de 900 lei.

Tu ce problemem ai avut?

Articole similare:

Comments

comments

comments: Closed tags: , , , , ,

Comments are closed.